Visuell identitet
Bjørn RybakkenRybakken, Bjørn · Bok · Bokmål · utgitt cop. 2004
Ikke ledig
ca 2 - 3 uker ventetidHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001877377 *003NO-LaBS *00520211116210814.0 *007t *008210818b xx e 0 nob d *009 cam 1 *019 $bl *020 $a82-7935-149-3$qib.$cNkr 425.00 *035 $a(NO-LaBS)834428(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0147716 *08274$qNO-OsBA$a741.6 *0837 $a741.6$qNO-OsBA *090 $c741.6$dRYB *1001 $aRybakken, Bjørn$d1951-$6(NO-LaBS)877377-1$_25271200 *24510$aVisuell identitet$cBjørn Rybakken *260 $aOslo$bAbstrakt$ccop. 2004 *300 $a287 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)877377-1 *500 $aOmslagstittel *5208 $aMed utgangspunkt i sju grunnleggende identitetsprinsipper viser Bjørn Rybakken hvordan den visuelle identiteten kan utvikles og formgis. Forfatteren baserer seg på sju identitetselementer som utgjør enhver visuell identitets "verktøykasse": navn, logo, symbol, farger, strukturelt kjennetegn, typografi og regi. Både identitetsprinsippene og identitetselementene blir utførlig behandlet i boken, som også tar for seg implementering og vedlikehold av visuell identitet. Bjørn Rybakken har lenge arbeidet med visuell kommunikasjon. Han har vært identitetskonsulent for en rekke kjente produkter og organisasjoner, og er mye brukt som foredragsholder. Boken er gjennomillustrert i farger. Har stikkordregister. *650 4$aGrafisk design$_16000300 *65017$aMarkedsføring$2bibbi$9nob$_46402600 ^