
Retail design : den fysiske butikken som markedsføringskanal
Marit AndreassenAndreassen, Marit
Bok Bokmål utgitt 2017
Ledig
- Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 658.87 AND)
*0010661788 *003NO-LaBS *00520211116211316.0 *007t *008180123s2017 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-02-53450-9$qh.$c449 kr *035 $a(NO-LaBS)10797223(bibid) *08204$qNO-OsBA$a658.87$223/nor *090 $c658.87$dAND *1001 $aAndreassen, Marit$6(NO-LaBS)661788-1$_17237600 *24510$aRetail design$bden fysiske butikken som markedsføringskanal$cMarit Andreassen *260 $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2017 *300 $a399 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)661788-1 *5058 $aHar bibliografi, register, sammendrag *5208 $aI denne boken presenterer og diskuterer forfatteren de virkemidlene som kan benyttes innenfor fagområdet retail design, alt fra markedsundersøkelser og merkevareledelse til utforming og posisjonering av butikklokalet, eksponeringer og spesialeksponeringer. Den behandler temaer som: kommersielle virkemidler, tilrettelegging av den fysiske butikken, persepsjon og menneskelige sanser, rommets påvirkning på kjøpsadferd m.m. Boken henvender seg til studenter innen retail design og salg og markedsføring, og til alle som har interesse for hvordan butikkens design påvirker forbrukeren. Omtalen er utarbeidet av BS. *599 $a449 kr *65007$aButikker$9nob$2Bokbasen AS$_31064900 *65007$aDesign$9nob$2Bokbasen AS$_31371600 *65007$aMarkedsføring$9nob$2Bokbasen AS$_30368700 *65014$aButikker$_10804400 *65014$aMarkedsføring$_10954200 ^