
Markedsføring og salg : yrkesteori for service og samferdsel vg1
Per E. Nørgaard og Bengt E. OlsenNørgaard, Per E.
Bok Bokmål utgitt cop. 2016
*0010657974 *003NO-LaBS *00520211116211045.0 *007t *008170803s2016 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-11-02241-7$qh.$c349 kr *035 $a(NO-LaBS)10588856(bibid) *08204$qNO-OsBA$a658.8$223/nor *090 $bq$c658.8$dNØR *1001 $aNørgaard, Per E.$d1948-$_29011800 *24510$aMarkedsføring og salg$byrkesteori for service og samferdsel vg1$cPer E. Nørgaard og Bengt E. Olsen *250 $aBokmål[utg.] *260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2016 *300 $a182 s.$bkol. ill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $a1. utg.: Bergen : Økonomiforl., 2007 *5058 $aHar ordliste, register *599 $a349 kr *65014$aBedriftsøkonomi$_12168700 *65014$aMarkedsføring$_10954200 *7001 $aOlsen, Bengt E.$d1965-$emedforfatter$4aut$_29011900 ^