
Didaktisk arbeid
Kitt Lyngsnes og Marit RismarkLyngsnes, Kitt · Bok · Bokmål · utgitt 2014
Ikke ledig
ca 3 - 5 uker ventetidHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0010642504 *003NO-LaBS *00520211116211750.0 *007t *008150811s2014 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-05-44710-3$qh.$c375 kr *035 $a(NO-LaBS)10108538(bibid) *08274$qNO-OsBA$a371.3$25 *090 $c371.3$dLYN *1001 $aLyngsnes, Kitt$d1956-$6(NO-LaBS)642504-1$_22969300 *24510$aDidaktisk arbeid$cKitt Lyngsnes og Marit Rismark *250 $a3. utg. *260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2014 *300 $a211 s.$bfig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)642504-1 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)642504-2 *500 $a1. utg.: Oslo : Universitetsforl., 1999 *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse *5208 $aDenne boken klarlegger hva didaktikk er, og viser hovedtrekk ved ulike pedagogiske grunnsyn. Forfatterne mener at planlegging av opplæring må ta utgangspunkt i dagens kunnskap om hvordan elever lærer, og de gir derfor en sammenfattet drøfting av hvordan læring skjer før de tar for seg planlegging av opplæring og læreplaner. De trekker også frem oppgaver og utfordringer lærere møter i dagens skole. Gjennom hele boken legges det betydelig vekt på å vise praktiske konsekvenser for arbeidet i skolen av de teoriene og synspunktene som presenteres, og det er tatt med mange eksempler fra både grunnskole og videregående opplæring. *599 $a375 kr *65007$aUndervisningsmetodikk$9nob$2Bokbasen AS$_30394800 *65014$aUndervisningsmetoder$_10780600 *65024$aDidaktikk$_15061100 *65024$aPedagogikk$_10048800 *7001 $aRismark, Marit$d1958-$emedforfatter$4aut$6(NO-LaBS)642504-2$_22969400 ^