I journalistikkens grenseland : journalistrollen mellom marked og idelaer
Rune OttosenOttosen, Rune
Bok Bokmål utgitt 2004
Ledig
- Sølvberget, Magasin U2: 1 av 1 ledig
Plassering: Fagbøker (sortering: 070.4 OTT)
*0010518984 *003NO-LaBS *00520211116211130.0 *007t *008040518s2004 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-7147-204-6$qh.$c349 kr *035 $a(NO-LaBS)11142358(bibid) *0827 $a070.4 *090 $c070.4$dOTT *1001 $aOttosen, Rune$d1950-$_15079600 *24510$aI journalistikkens grenseland$bjournalistrollen mellom marked og idelaer$cRune Ottosen *260 $aKristiansand$bIJ-forl.$c2004 *300 $a274 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aBibliografi: s. 249-256 *546 $aTekst på bokmål *599 $a349 kr *650 4$aJournalistikk$_10130100 *650 4$aKommersialisering$_21129300 *650 4$aYrkesetikk$_10193200 *650 4$aYrkesroller$_18413700 ^