
Lesedidaktikk : etter den første leseopplæringen
Astrid RoeRoe, Astrid
Bok Bokmål utgitt 2014
Ledig
- Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 372.4 ROE)
*0010658327 *003NO-LaBS *00520211116211049.0 *007t *008170824s2014 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-15-02309-0$qh.$c399 kr *035 $a(NO-LaBS)10339556(bibid) *08274$qNO-OsBA$a372.4$25 *090 $c372.4$dROE *1001 $aRoe, Astrid$d1949-$6(NO-LaBS)658327-1$_25193700 *24510$aLesedidaktikk$better den første leseopplæringen$cAstrid Roe *250 $a3. utg. *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2014 *300 $a225 s.$bfig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)658327-1 *500 $a1. utg. 2008 *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register *5208 $aBoka handler om hva lesing og leseopplæring er, hvordan leseopplæring kan foregå og hvorfor både lesekompetanse og leseopplæring er så viktig. Forfatteren presenterer teorier og begreper rundt emnet, og gir konkrete eksempler på hvordan man kan jobbe konstruktivt med å utvikle elevers lesekompetanse og lesestrategier. Boken tar også for seg viktigheten av løpende vurdering av elevenes lesekompetanse i alle fag og forskjellige typer leseprøver. *599 $a399 kr *650 4$aDidaktikk$_15061100 *650 4$aUndervisning$_10049400 *65007$aLese- og skriveopplæring$9nob$2Bokbasen AS$_30270000 *65007$aUndervisningsmetodikk$9nob$2Bokbasen AS$_30394800 *65014$aGrunnskolen$_10778900 *65014$aLesning$_10014300 ^