Kjærlighet som profesjonsutøvelse i barnehagen
Theresa K. AslanianAslanian, Teresa K.
Bok Bokmål utgitt 2016
Ledig
Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 372.21 ASL)
(sortering: 372.21 ASL)
*0010653622 *003NO-LaBS *00520211116211348.0 *007t *008161220s2016 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-15-02509-4$qh.$c329 kr *035 $a(NO-LaBS)10553714(bibid) *08204$qNO-OsBA$a372.21$223/nor *090 $c372.21$dASL *1001 $aAslanian, Teresa K.$_28734100 *24510$aKjærlighet som profesjonsutøvelse i barnehagen$cTheresa K. Aslanian *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2016 *300 $a174 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5058 $aHar bibliografi *5208 $aNestekjærlighet er nedfelt i barnehageloven som en av grunnverdiene i den norske barnehagen. Men hva er kjærlighet, og hvordan kommer den til uttrykk gjennom barnehagelærerens profesjonsutøvelse? De fleste barn tilbringer i dag sine første år sammen med omsorgspersoner i barnehagen. Selv om alle er enige om at kjærlighet er essensielt i barnas liv, er det uklart hva begrepet betyr i den barnehagepedagogiske konteksten. Boken skisserer et teoretisk grunnlag for kjærlighet som profesjonsutøvelse i barnehagen. Omtalen er utarbeidet av BS. *599 $a329 kr *650 4$aBarnehagepedagogikk$_27835200 *650 4$aKjærlighet$_10167500 *65007$aBarnehagepedagogikk$9nob$2Bokbasen AS$_30501700 *65007$aKjærlighet$9nob$2Bokbasen AS$_30166200 ^