
Forbrukeratferd : kjøpsatferd og økonomisk psykologi i markedsføringen
Hans Mathias Thjømøe og Erik Lee OlsonThjømøe, Hans M
Bok Bokmål utgitt cop. 2011
*0010652885 *003NO-LaBS *00520211116211536.0 *007t *008161117s2011 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-15-01821-8$qh.$c479 kr *035 $a(NO-LaBS)9455043(bibid) *08204$qNO-OsBA$a658.8342$223/nor *090 $c658.8342$dTHJ *1001 $aThjømøe, Hans M$d1940-$6(NO-LaBS)652885-1$_16934500 *24510$aForbrukeratferd$bkjøpsatferd og økonomisk psykologi i markedsføringen$cHans Mathias Thjømøe og Erik Lee Olson *250 $a8. utg. *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2011 *300 $a378 s.$bkol. ill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)652885-1 *500 $a1. utg.: Oslo : Norges markedsforbund, 1988 *5058 $aHar bibliografi, noter, ordliste, register *599 $a479 kr *650 4$aForbrukeratferd$_28688000 *650 4$aForbrukere$_16934100 *650 4$aMarkedsføring$_10954200 *65007$aForbruk$9nob$2Bokbasen AS$_30883600 *65007$aMarkedsanalyse$2Bokbasen AS$_13946200 *7001 $aOlson, Erik Lee$emedforfatter$4aut$_28688100 ^