
Den andre leseopplæringa : utvikling av lesekompetanse hos barn og unge
Agnes-Margrethe Bjorvand og Elise Seip Tønnesen (red.)Bok
Bokmål utgitt cop. 2012
*0010611565 *003NO-LaBS *00520211116211039.0 *007t *008120622s2012 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-15-02048-8$qh.$c379 kr *035 $a(NO-LaBS)9291316(bibid) *08274$qNO-OsBA$a372.47 *090 $c372.47$dDEN *24504$aDen andre leseopplæringa$butvikling av lesekompetanse hos barn og unge$cAgnes-Margrethe Bjorvand og Elise Seip Tønnesen (red.) *250 $a2. utg. *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2012 *300 $a221 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $a1. utg. 2002 *5058 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, noter, register *5208 $aHva slags leseopplæring trenger barn og unge etter at den grunnleggende leseopplæringen i skolen er overstått? Den første lese- og skriveopplæringen har stått i fokus gjennom lang tid, og det med god grunn. Men den andre leseopplæringen er like viktig for at barn og unge skal få fullt utbytte av livet i tekstenes verden. *599 $a379 kr *650 4$aLeseforståelse$_14767400 *650 4$aLesning$_10014300 *7001 $aBjorvand, Agnes-Margrethe$d1969-$eredaktør$4edt$_18158400 *7001 $aTønnessen, Elise Seip$d1951-$eredaktør$4edt$_16579300 ^