
Principles of marketing
Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders ParmentKotler, Philip
Bok Engelsk utgitt 2020
*0010884732 *003NO-OsBA *00520211220160404.0 *007ta *008 s2020 a e ||||||0| 0 eng|d *009 nam a22 c 4500 *019 $bl *020##$a9781292354996$cNkr 1048.00$qheftet *035 $a(NO-LaBS)15601915(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0643095 *040 $aNO-OsBA$bnob$erda *082 $a658.8$qNO-OsBA$223/nor *090 $bq$c658.8$dKOT *1001#$aKotler, Philip$d1931-$0(NO-TrBIB)90055421$4aut$811$_44515300 *24510$aPrinciples of marketing$cPhilip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment *250 $aScandinavian edition, 3rd edition *264 $aHarlow$bPearson$c2020 *300##$aXIX, 531 sider$billustrasjoner i farger *336##$atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337##$auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338##$abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386##$aAmerikanere$bam.$mNasjonalitet/regional gruppe$2bibbi$82 *386##$aEngelskmenn$beng.$mNasjonalitet/regional gruppe$2bibbi$81 *386##$aSvensker$bsv.$mNasjonalitet/regional gruppe$2bibbi$83 *386##$am$mKjønn$811 *500##$a1. utgave 2012 *546##$aEngelsk tekst *650 7$aMarkedsføring$gbedriftsøkonomi$0(NO-OsBA)1120289$9nob$2bibbi$_44515400 *650 7$aMarknadsføring$gbedriftsøkonomi$0(NO-OsBA)1120289$9nno$2bibbi$_44515500 *7001#$aArmstrong, Gary$d1943-$0(NO-TrBIB)90304759$4aut$811$_44515600 *7001#$aParment, Anders$d1972-$0(NO-TrBIB)7052975$4aut$811$_44515700 *8521#$h658.8$iK$kq ^