
Good to great : hvorfor noen virksomheter blir fremragende- og andre ikke
Good to great (Originaltittel) Jim Collins ; oversatt av Henning KolstadCollins, Jim
Bok Bokmål utgitt cop. 2002
*0010422529 *003NO-LaBS *00520211116210924.0 *007t *008 s20022002xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a82-15-00194-7$qib.$c378 kr *035 $a(NO-LaBS)758317(bibid) *041 $heng *0827 $a658.4 *090 $c658.4$dCOL *1001 $aCollins, Jim$d1958-$_20286100 *24510$aGood to great$bhvorfor noen virksomheter blir fremragende- og andre ikke$cJim Collins ; oversatt av Henning Kolstad *2461 $iOriginaltittel$aGood to great *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2002 *300 $a302 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *546 $aTekst på bokmål *599 $a378 kr *650 4$aBedriftsledelse$_10524700 *650 4$aBedriftsutvikling$_16356300 *650 4$aLedelse$_10432500 *650 4$aLedere$_18723200 *650 4$aOrganisasjonsutvikling$_14145500 *650 4$aStrategi$_14430800 *650 4$aStrategisk ledelse$_15865400 ^