Marketing research : methodological foundations
Dawn Iacobucci, Gilbert A. Churchill, Jr.Iacobucci, Dawn
Bok Engelsk utgitt cop. 2010
Ledig
- Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 658.83 IAC)
*0010628546 *003NO-LaBS *00520211116211608.0 *007t *008140120s2010 xx e 0 eng d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-0-538-74377-8$qh.$c522 kr *035 $a(NO-LaBS)11232840(bibid) *0827 $a658.83$25 *090 $c658.83$dIAC *1001 $aIacobucci, Dawn$_27081100 *24510$aMarketing research$bmethodological foundations$cDawn Iacobucci, Gilbert A. Churchill, Jr. *250 $a10th ed. *260 $aMason, Ohio$bSouth-Western/Cengage Learning$ccop. 2010 *300 $aXX, 604 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $aTidligere med Churchill som første forfatter *599 $a522 kr *650 4$aForskning$_10036600 *650 4$aMarkedsanalyse$_13946200 *650 4$aMarkedsforskning$_17772100 *650 4$aMarkedsføring$_10954200 *7001 $aChurchill, Gilbert A$emedforfatter$4aut$_20732600 ^