
Det gode selskap : omdømmebygging i praksis
Nils M. ApelandApeland, Nils M
Bok Bokmål utgitt cop. 2007
Ledig
- Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 659.2 APE)
*0010552291 *003NO-LaBS *00520211116211738.0 *007t *008070720s2007 xx e 0 nob d *009 nam 22002051 *019 $bl *020 $a978-82-997052-1-9$qib.$c499 kr *035 $a(NO-LaBS)1047084(bibid) *0827 $a659.2 *090 $c659.2$dAPE *1001 $aApeland, Nils M$d1969-$6(NO-LaBS)552291-1$_11147400 *24510$aDet gode selskap$bomdømmebygging i praksis$cNils M. Apeland *260 $a[Høvik]$bHippocampus$ccop. 2007 *300 $a226 s.$bill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)552291-1 *5058 $aHar innholdsfortegnelse, noter, register *546 $aTekst på bokmål *599 $a499 kr *650 4$aMarkedsføring$_10954200 *650 4$aMerkevarebygging$_21234600 *650 4$aPR$_14176700 *65007$aMarkedsføring$9nob$2Bokbasen AS$_30368700 *65007$aOrganisasjonsutvikling$9nob$2Bokbasen AS$_30920100 ^