Petroleumsparadiset : norsk oljeindustris strategiske kommunikasjon og omdømmebygging
Øyvind IhlenIhlen, Øyvind
Bok Bokmål utgitt 2007
Ledig
- Sølvberget, Magasin U2: 1 av 1 ledig
Plassering: Fagbøker (sortering: 659.2 IHL)
*0010612428 *003NO-LaBS *00520211116211342.0 *007t *008120808s2007 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-7477-323-3$qh.$c249 kr *035 $a(NO-LaBS)957233(bibid) *0827 $a338.76655 *0827 $a659.2 *090 $c659.2$dIHL *1001 $aIhlen, Øyvind$d1968-$6(NO-LaBS)612428-1$_20039700 *24510$aPetroleumsparadiset$bnorsk oljeindustris strategiske kommunikasjon og omdømmebygging$cØyvind Ihlen *260 $a[Oslo]$bUnipub$c2007 *300 $a208 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)612428-1 *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, register *599 $a249 kr *650 4$aKommunikasjon$_10524900 *650 4$aMerkevarebygging$_21234600 *650 4$aOljeindustri$_10121300 *650 4$aPR$_14176700 *65007$aInformasjonsarbeid$9nob$2Bokbasen AS$_31632900 *65007$aKommunikasjon$9nob$2Bokbasen AS$_30265200 *65007$aOlje- og gassutvinning$9nob$2Bokbasen AS$_30446600 *65007$aOrganisasjoner$9nob$2Bokbasen AS$_31612300 *651 4$aNorge$_10005700 ^