
Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett
Monica VikenViken, Monica
Bok Bokmål utgitt 2012
Ledig
- Sølvberget, 3. etasje: 1 av 1 ledig
(sortering: 343.082 VIK)
*0010610124 *003NO-LaBS *00520211116210914.0 *007t *008120425s2012 xx e 0 mul d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-05-42657-3$qib.$c650 kr *035 $a(NO-LaBS)9241293(bibid) *041 $anob$beng *0827 $a343.082 *0827 $a343.084 *090 $c343.082$dVIK *1001 $aViken, Monica$6(NO-LaBS)610124-1$_23562200 *24510$aMarkedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett$cMonica Viken *260 $aOslo$bGyldendal Akademisk$c2012 *300 $a393 s. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)610124-1 *5058 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, lovregister, noter, register *546 $aTekst på bokmål, sammendrag på engelsk *599 $a650 kr *650 4$aForvaltningsrett$_10665600 *650 4$aMarkedsføringsrett$_19277500 *650 4$aVaremerkerett$_15644200 *65007$aJus$9nob$2Bokbasen AS$_30291200 *65007$aMarkedsføring$9nob$2Bokbasen AS$_30368700 ^